Gwarancja najniższej ceny
Bezpieczny hotel

Bon turystyczny

Czy przyjmujemy bony?

Oczywiście. Nasz obiekt będzie honorował bony turystyczne, jak tylko zostaną zatwierdzone i wprowadzone przez Ministerstwo Rozwoju. Wszystkie informacje są na bieżąco aktualizowane.

Kiedy zostaną wprowadzone bony?

Informacja o możliwości aktywacji bonu zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Rozwoju.

Jaka jest wartość bonu i termin ważności?

Bon w wysokości 500 zł będzie przysługiwać na każde dziecko. W przypadku dziecka niepełnosprawnego osoba uprawniona otrzyma dodatkowy bon o wysokości 500 zł. (W sumie 1000 zł) Bony są wolne od podatku i nie wlicza się go w dochody. Wygasa 31 marca 2022 r.

Czy bonem można płacić kilka razy?

Tak, za pomocą bonu będzie można dokonywać płatności wielokrotnie, aż do wyczerpania kwoty bonu. Dla przykładu – w przypadku gdy posiadamy bon o wartości 500 zł – transakcje mogą być rozbite na przykład na dwie płatności na różne usługi w hotelu – 200 zł i 300 zł. Bon zrealizowany może być tylko i wyłącznie na usługi z udziałem dziecka.

Czy mogę zrealizować bon, nawet gdy kwota noclegu przewyższa jego wartość?

Płatność za pomocą bonu będzie możliwa również w przypadku, gdy wartość usługi hotelarskiej lub imprezy turystycznej przekracza jego wartość. Pozostała kwota musi zostać uregulowana gotówką lub przelewem.

W jaki sposób uzyskać bon?

Nie trzeba składać dodatkowych wniosków o przyznanie bonu. Trzeba go będzie jedynie aktywować. Bon będzie generowany w systemie teleinformatycznym dostarczonym i prowadzonym przez ZUS. W celu aktywacji bonu koniecznie będzie zalogowanie się przez osobę uprawnioną w systemie PUE ZUS i potwierdzenie poprawności danych lub dokonanie aktualizacji danych dotyczących adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.

Realizacja bonów po rezerwacji na stronie pośrednika

Na tę chwilę nie mamy jednoznacznych informacji odnośnie sposobu rozliczania bonów przez pośredników sprzedaży. Najprawdopodobniej jednak – rozliczanie bonów po stronie naszego obiektu odbywać się będzie w przypadku, gdy pobyt zostanie zarezerwowany bezpośrednio na naszych kanałach sprzedaży. W przypadku rezerwacji pobytu za pomocą portali pośredniczych (Booking czy Travelist) gość będzie rozliczał się z partnerem, u którego rezerwacja została złożona. W celu upewnienia się czy podmiot pośredniczy przyjmuje bony zalecamy bezpośredni kontakt z wybranym portalem rezerwacyjnym.

*Wszystkie informacje zawarte na stronie są odzwierciedleniem informacji podanych przez PUE ZUS.

 

SPRAWDŹ NASZE OFERTY SPECJALNE