Distance

Godziny otwarcia: 8:30 – 18:00
667 751 994

Trasa Dukty

Łatwa trasa, zarówno na lekki trening jak i na przyjemny spacer. Starujemy z Polany Jakuszyckiej, dojeżdżamy do Dolnego Duktu, którym kierujemy się do Rozdroża Pod Cichą Równią. Dolny Dukt wymaga lekkiego wysiłku, praktycznie cały czas podchodzimy łagodnie pod górę.

Po dojściu do Rozdroża pod Cichą Równią skręcamy w lewo i po krótkim podbiegu skręcamy ponownie, kierując się do Górnego Duktu. Początkowo trasa wiedzie trawersem i jest prawie płaska ale na ostatnich 1300 metrach czeka nas szybki i dosyć stromy zjazd do mety naszego treningu.

Trasa Orle

Łatwa i bardzo popularna trasa z Polany Jakuszyckiej do Schroniska Orle. Pomimo dystansu lekko powyżej 10 km, trasa nie jest wymagająca i pokonają ją osoby bez przygotowania kondycyjnego. Wyruszamy z Polany Jakuszyckiej, kierując się w lewo trasą biegnącą przez całą polanę, wzdłuż drogi krajowej w kierunku Czech. Na trasie nie sposób zabłądzić, wystarczy trzymać się głównej drogi. Trasę można podzielić na cztery części.

Pierwsza to odcinek do skrzyżowania z trasą biegnącą wokół góry Koziniec, fragment głównie płaski lub lekko się wznoszący. Druga to łagodny zjazd do samego Schroniska Orle, frajda dla wszystkich. W schronisku odpoczywamy i uzupełniamy stracone kalorie. Dla dbających o „hydrobalans” – można skosztować bardzo znanego napoju izotonicznego “Walońskie”.

Droga powrotna może być nieznacznie trudniejsza – nie ukrywajmy – napoje energetyczne czasem rozleniwiają. Trzecia część trasy biegnie lekko pod górę – to ten odcinek, którym wcześniej zjeżdżaliśmy do schroniska. Po dotarciu do skrzyżowania pozostaje nam do pokonania jeszcze czwarta część drogi – około 3 km, lecz w większości po płaskim terenie. Minusem tej trasy jest duża liczba osób na całej jej długości i kolejki w schronisku po izotoniki.

Trasa Jelenia Łąka

Trasa o średnim poziome, wymagająca lekkiego wysiłku i umiejętności technicznych na zjazdach. Starujemy z Polany Jakuszyckiej, dojeżdżamy do Dolnego Duktu, którym kierujemy się do Rozdroża Pod Cichą Równią. Dolny Dukt wymaga lekkiego wysiłku, praktycznie cały czas podchodzimy łagodnie pod górę. Po dojściu do Rozdroża pod Cichą Równią kierujemy się prosto łagodnie podchodząc pod niewielkie wzniesienie.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Po przejściu około 500 metrów skręcamy w lewo, gdzie zaczyna się zjazd do Jeleniej Łąki z kilkoma dosyć ostrymi zakrętami, na których musimy uważać. Z Jeleniej Łąki kierujemy się w lewo, w kierunku do Górnego Duktu.

Na początku czeka nas dosyć ostre, 100-metrowe podejście. Po dojściu do wypłaszczenia kierujemy się w lewo, gdzie po 300 metrach czeka nas kolejne ostre podejście, tym razem 200-metrowe. Na szczycie skręcamy w prawo, kierując się do Górnego Duktu. Początkowo trasa wiedzie trawersem i jest prawie płaska, ale na ostatnich 1300 metrach czeka nas szybki i dosyć stromy zjazd do mety naszego treningu.

Trasa Kopalnia Stanisław

Trasa o średnim poziomie trudności, dla osób regularnie biegających i wytrwałych piechurów. Starujemy z Polany Jakuszyckiej, dojeżdżamy do Dolnego Duktu, którym kierujemy się do Rozdroża Pod Cichą Równią. Na Rozdrożu skręcamy w prawo i zaczynamy dosyć wymagający podbieg pod Kopalnię Stanisław. Przy pięknej pogodzie nasz wysiłek będzie wynagrodzony cudownym widokiem na Karkonosze.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Do Rozdroża Pod Cichą Równią wracamy trasą, którą podbiegaliśmy, tym razem mamy przyjemny zjazd. Na Rozdrożu kierujemy się prosto i po krótkim podbiegu skręcamy w lewo na Górny Dukt.

Początkowo trasa wiedzie trawersem i jest prawie płaska ale na ostatnich 1300 metrach czeka nas szybki i dosyć stromy zjazd do mety.

Trasa Stara Droga Celna

Trasa jest średnio wymagająca ze względu na dystans do pokonania, lecz nie sprawi kłopotów. Startujemy z Polany Jakuszyckiej, kierując się w prawo, w kierunku Dolnego Duktu, którym docieramy do skrzyżowania Pod Cichą Równią. Jest to odcinek łagodnie wspinający się pod górę – na dystansie 4 km musimy pokonać ok 60 metrów w pionie, więc nie jest to stroma górka.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Na Rozdrożu skręcamy w lewo, najpierw pojawia się 30-metrowa dosyć stroma górka, a potem zjazd do Jeleniej Łąki, na końcu której kolejna górka, tym razem nieco dłuższa, bo ok 200-metrowa. Dochodząc do skrzyżowania ze skrętem w lewo na „Krogulec”, wybieramy drogę prosto do Schroniska „Orle”. Teraz czeka nas 3 kilometrowy zjazd, bardziej stromy na ostatnim kilometrze, z dwoma dosyć ostrymi zakrętami, gdzie trzeba uważać. Dla spragnionych lub głodnych wskazana przerwa w schronisku :). Z „Orlego” ruszamy w lewo do Polany Jakuszyckiej, pierwsza część to około 2 km łagodnego podejścia do skrzyżowania na „Dziale Izerskim”, potem już tylko płasko do mety.

Wersja trudniejsza, o której wspomnieliśmy na początku, to start w odwrotną stronę. Ta wersja jest dla osób dobrze przygotowanych wydolnościowo, oczywiście dużo zależy od tempa i czasu, w jakim chcemy pokonać ten dystans. Jednak pętla jest dużo bardziej wymagająca. Część od Schroniska Orle do Jeleniej Łąki to 120-metrowe przewyższenie na dystansie 3 km. Ten fragment męczy ale daje wielką satysfakcję.

Trasa Koziniec

Trasa o średnim stopniu trudności, do pokonania na dwa sposoby. Mimo że suma wzniesień będzie taka sama, niezależnie w którą stronę będziemy pokonywać objazd wokół „Kozińca”, to wersja widoczna na wykresie jest bardziej wymagająca. Dystans 18,5 km i prawie 900 metrów przewyższenia też da się we znaki. Startujemy z Polany Jakuszyckiej, kierując się w lewo, w kierunku Schroniska „Orle”. Pierwsza część dystansu, do skrzyżowania na „Dziale Izerskim” to odcinek prawie płaski, dobry fragment na rozgrzewkę.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Od „Działu Izerskiego” do „Orlego” mamy jeszcze łatwiej, bo cały czas z górki. Pierwszy, wymagający wysiłku podbieg, czeka nas od schroniska, gdzie skręcamy w lewo na trasę biegnącą zakolem przez łąkę.

Teraz przez 2 km trasa jest interwałowa, krótkie podbiegi i zjazdy na zmianę, zakręty i ładne widoczki. Po dwóch kilometrach i krótkim ostrym zjeździe, dojeżdżamy do 2,5-kilometrowego wypłaszczenia, świetny fragment do szlifowania techniki jazdy łyżwą. Po dojechaniu do skrzyżowania ze szlakiem prowadzącym do Harrahova, jedziemy w lewo główną trasą. Droga zaczyna się łagodnie wznosić i mamy przed sobą 5 km męczącego podbiegu, może nie bardzo stromego, jednak jego długość robi swoje. Po dotarciu do skrzyżowania na „Dziale Izerskim”, skręcamy w prawo i pozostaje nam 3 km prawie płaskiej trasy do „Polany Jakuszyckiej”.

Jadąc w odwrotnym kierunku, podbiegi są o większym nachyleniu, ale krótsze. W naszej wspólnej opinii nie dają się tak mocno odczuć i łatwiej się tę trasę pokonuje. Dodatkowo schronisko mamy na trasie po 1/4 dystansu, więc jakoś chętniej się odpoczywa i uzupełnia niedobory w organizmie.

Trasa Cicha Równia

Trasa średnio wymagająca, o trudniejszej pierwszej połowie. Startujemy z Polany Jakuszyckiej, kierujemy się na „Górny dukt” – droga idąca do góry na wprost przejazdu kolejowego. Od początku mamy podbieg, 1200 metrów mocno pod górkę, potem trasa się wypłaszcza. Po kolejnych 1700 metrach dojeżdżamy do skrzyżowania, gdzie skręcamy w lewo na trasę TV Polonia, zaczynamy 500-metrowy podbieg, który im bliżej końca staje się coraz bardziej stromy.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Przy kolejnym skrzyżowaniu, skręcamy w lewo i podbiegamy łagodnie pod górę do Cichej Równi. Po drodze mijamy skrzyżowanie dróg przy myśliwskiej ambonie (Drzewo lisa). Na Cichej równi skręcamy w prawo, na trasę bez nazwy, biegnącą równolegle do głównej drogi na szczycie równi. Dobiegamy do „Samolotu”, skręcamy w prawo i po krótkim 50-metrowym zjeździe skręcamy ponownie w prawo – dosyć szybki fragment więc trzeba uważać.

Biegniemy po płaskim, trasą mijającą Krogulec i po krótkim zjeździe dojeżdżamy do skrzyżowania z trasą „Elektrowni Turów”, gdzie skręcamy w prawo. Jedziemy w kierunku skrzyżowania „Pod Cichą Równią” , Początkowo mamy przyjemny zjazd, ale żeby nie było nudno czeka nas jeszcze jeden 200 metrowy podbieg. Od skrzyżowania „Pod Cichą Równią” do końca trasy mamy już tylko zjazd „Dolnym duktem” do Polany Jakuszyckiej.

Trasa Bez Łaski

Trasa krótka, bo tylko 10 km, ale wymagająca. Po drodze czeka nas sporo zakrętów, zjazdów i podbiegów. Ruszamy z polany obok wypożyczalni Fischer, kierując się w prawo, w kierunku Polany Maliszewskiego. Na początku trasy mamy do pokonania dosyć szybki zjazd, na Polanie Maliszewskiego trasa prowadzi nas w lewo na mostek i dalej wzdłuż strumienia. Jedziemy cały czas główną trasą, aż dojedziemy do torów kolejowych, gdzie musimy zdjąć narty i je przekroczyć. Za torami skręcamy w lewo, trasa zaczyna się wspinać i czeka na około 400-metrowy podbieg, po którym zaczyna się zjazd z kilkoma zakrętami.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Dojeżdżając do trasy „Bez łaski” skręcamy ostro w prawo. Początkowo jest płasko i łagodnie pod górę, trasa coraz mocniej się wznosi żeby na ostatnich 300 metrach dać nam w kość. Dochodzimy do trasy, do kopalni Stanisław, gdzie skręcamy w lewo i po 150 metrach docieramy do „Dolnego duktu”. Teraz pozostaje nam powrót „Dolnym duktem” do Polany, ten fragment pozwoli nam odpocząć po podbiegach.

Trasa Zimowa

Wymagająca trasa, z długim i wymagającym podbiegiem. Ruszamy z polany obok wypożyczalni Fischer, kierując się w prawo, w kierunku Polany Maliszewskiego. Na początku trasy mamy do pokonania dosyć szybki zjazd, na Polanie Maliszewskiego trasa prowadzi nas w lewo na mostek i dalej wzdłuż strumienia. Jedziemy cały czas główną trasą, aż dojedziemy do torów kolejowych, gdzie musimy zdjąć narty i je przekroczyć.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Za torami kierujemy się prosto, zaczyna się długi, 2 kilometrowy i wymagający podbieg „trasą „PKO Zimowa”. Na szczycie docieramy do trasy „Dzielne klapki” gdzie na skrzyżowaniu skręcamy w lewo. Dalsza część trasy to początkowo odcinek płaski, który po kilkuset metrach zaczyna się wznosić, zmieniając się w „wisienkę na torcie” – 200 metrową stromiznę.

Na szczycie skręcamy w lewo i po 300 metrach docieramy do kopalni Stanisław, gdzie kończy się ciężka praca a zaczynają zjazdy. Teraz jedziemy 2 kilometry w dół do skrzyżowania „Pod Cichą Równią”, gdzie skręcamy w lewo na „Dolny dukt”. Teraz pozostaje nam powrót „Dolnym duktem” do Polany.

Trasa Samolot Uphill

Trasa trudna głównie ze względu na trzykilometrowy podbieg pod „Samolot”, pozostała część to już „bułka z masłem”. Startujemy z Polany Jakuszyckiej kierując się przez całą Polanę na trasę „Spacerową” w kierunku schroniska „Orle”, to doskonała pięciokilometrowa rozgrzewka. Na początku mamy płaski, trzy i półkilometrowy odcinek do skrzyżowania na „Dziale Izerskim”. Biegniemy dalej prosto gdzie zaczyna się dwukilometrowy łagodny zjazd.

INTERAKTYWNA MAPA SPORTS-TRACKER

Gdy prawie dojeżdżamy do schroniska „Orle” z głównej trasy skręcamy w prawo na „Samolot” i po drugim skręcie w prawo zaczynamy jeden z najcięższych podbiegów po Polskiej stronie Gór Izerskich. Na szczycie „Samolotu”, to jest na około 8,5 km naszej trasy, skręcamy w lewo na długą prostą na „Cichej Równi”. Z reguły fajny i lekki fragment, lecz po podbiegnięciu całego „Samolotu” i ten, bardzo łagodnie wznoszący się odcinek nie daje odpoczynku.

Mijamy najpierw jeden zjazd w prawo, po 50 metrach skrzyżowanie i dopiero na kolejnym skrzyżowaniu, przy tabliczce „Drzewo lisa” skręcamy w lewo. Osoby słabsze technicznie muszą uważać, zaczynamy krótki 400-metrowy, ostry zjazd zakończony dojazdem do drogi, gdzie skręcamy ostro w prawo. Jesteśmy przy „Krogulcu”, jedziemy prosto 500 metrów łagodnym zjazdem (tu spokojnie można odsapnąć) i na kolejnym skrzyżowaniu również skręcamy w prawo.

Biegniemy przez „Jelenią łąkę”, gdzie najpierw mamy krótki zjazd, potem wypłaszczenie i na deser 300-metrowy podbieg. Dojeżdżamy do skrzyżowania pod „Cichą Równią”, skręcamy w prawo i pozostaje nam prawie 3 km przyjemnego zjazdu. Na końcu „Dolnego Duktu” skręcamy w prawo. Mamy przed sobą dwie malutkie góreczki i dojeżdżamy do końca naszej trasy. Przebiegliśmy niełatwe 15 kilometrów gdzie zrobiliśmy 300 metrów przewyższenia.

Oczywiście trudność tej trasy stanowi tempo, jakie sobie narzucimy. Da się ją zrobić spacerowo, ale można się naprawdę mocno zmęczyć.

Trasa PKO BP

Trasa dla początkujących

Od pkt 1. Polana Jakuszycka, 884 m. n.p.m.

Do pkt 3. Rozdroże pod Działem Izerskim, 886 m. n.p.m.

Trasa bardzo łatwa. Rozpoczyna się na Polanie Jakuszyckiej i wiedzie przez pkt 1A tzw. trasę Bodzką, położoną na wysokości 868 m n.p.m.. i dalej przez punkt orientacyjny 2A lub torowiskiem do punktu 2 czyli do tzw. Ryzy (840 m. n.p.m. ostrym, krętym podejściem do punktu 2A. i jw. do pkt3

Trasy inhalacyjne A,B, C, D PZU Życie

Trasy o zróżnicowanym stopniu trudności

Od pkt 3 Pod Działem Izerskim, 860 m n.p.m.

Do pkt 3A, 3B ,10, 9 i 11 KGHM POLSKA MIEDŹ, 925 m n.p.m

• A – Prosta
  • B – Łatwa
  • C – Ciekawa
  • D – Trudna – Prezesa

Trasy inhalacyjne składają się z czterech części : A, B, C, D o zróżnicowanym stopniu trudności, przystępne z wyjątkiem D, która wymaga umiejętności zjazdowych. Wszystkie trasy rozpoczynają się na Rozdrożu pod Działem Izerskim. Ciekawa i urozmaicona widokowo i terenowo, biegnie nad mokradłem, w części „D” do pkt 11 wyłącznie jednokierunkowa, z pięknym widokiem na położoną w Czechach Górę Bukovec i wieś Izerkę.

Izerska Hala

Trasa dla średnio zaawansowanych

Od pkt 7. Nad Kamionkiem, 825 m n.p.m.

Do pkt 30 .Chatka Górzystów, 840 m n.p.m.

Płaska, często zawiewana, prowadzi do schroniska „Chatka Górzystów” przez Dziczy Jar, Halę Izerską oraz Rezerwat Torfowiska Doliny Izery. Gospodarze schroniska „Chatka Górzystów” wydają bezpłatnie herbatę dla posiadaczy aktualnego karnetu dla użytkowników tras biegowych Ośrodka Narciarstwa Biegowego. Karnet do nabycia w Biurze Stowarzyszenia Biegu Piastów.

Trasa KGHM Polska Miedź

Trasa dla średnio zaawansowanych

Od pkt 7. Nad Kamionkiem, 825 m n.p.m.

Do pkt 15. Samolot, 995 m n.p.m.

Uciążliwa, z różnicą wzniesień od 825 m n.p.m. na Orlu do 998 m n.p.m. na tzw. „Samolocie”, po drodze ciekawe widoki. W punkcie 11 KGHM POLSKA MIEDŹ, położonym na wysokości 925 m n.p.m., należy skręcić w prawo do góry i następnie atrakcyjnym zjazdem do punktu 12 przy Rozdrożu Miedzianym ( 960 m n.p.m.). Można również wybrać wariant z pkt 11 urokliwym zjazdem do ptk. 12 bądź z pkt 11 przez tzw. „Samolot” do pkt orientacyjnego 15 przy Słonecznej Polanie.

Trasa Marszałkowska

Trasa dla początkujących

Od pkt 1. Polana Jakuszycka, 864 m. n.p.m.

Do pkt 20.Most na Kamiennej „Łąka Maliszewskiego”, 855 m n.p.m.

Łatwy zjazd przy Łące Maliszewskiego, w dalszej części trasy znajdują się tereny dojazdowe do wielu tras a w jej końcowej części znajduje się terenowa stacja meteorologiczna.

Jeleniogórska

Trasa dla średnio zaawansowanych

Od pkt 15. Samolot, 980 m n.p.m.

Do pkt 19. Spotkanie, 954 m n.p.m.

Labirynt tras. Między punktami 15 i 16, czyli od tzw. „Samolotu” do Cichej Równi (1003,5 m n.p.m.) trasa jest płaska i łagodna. Natomiast pomiędzy Cichą Równią 16 a Kamiennym Kamieniem (980 m n.p.m.) 17 napotkamy zjazd. Od Kamiennego Kamienia 17 w kierunku Odbudowanego Lasu 18 prowadzi tzw. trasa wiosenna, z charakterystycznym śniegiem zalegającym w tym miejscu aż do maja. Można jednak wybrać wariant 15-17 tzw. trasą Maćkowiaka, to znaczy trasą przebiegającą przez Cichą Równie i wrócić na tzw. „Samolot”. Dalej trasa 17-18 prowadzi do ”Drzewa Lisa” a następnie trasą TV Polonia, przez trasę ambonkową w kierunku punktu 19 tzw. Spotkania (954m n.p.m.) z powodu skąpego zadrzewienia jest ona często zawiewana, w końcowej części łatwy zjazd.

Trasa Radiowej Jedynki

ŻÓŁTO-ZIELONA, RADIOWEJ JEDYNKI

Od pkt 1. Polana Jakuszycka, 864 m n.p.m. do pkt 1 przez pkt 22. Rozdroże pod Cichą Równią, 943 m n.p.m., oraz częściowo przez trasę Kopalni Turów, Elektrowni Turów i powrót na Rozdroże pod Cichą Równią następnie do Polany Jakuszyckiej, w tym: Żółtą: dla średnio-zaawansowanych, lub Zieloną: dla spacerujących na nartach i idących godnie, również na nartach.

Wyjście trasy znajduje się w pkt 1 na Polanie Jakuszyckiej a dalej prowadzi Dolnym Duktem Końskiej Jamy do pkt 22, tzn. do Rozdroża pod Cichą Równią a następnie trasą Kopalni Turów do trasy Elektrowni Turów do pkt 19, czyli do tzw. Spotkania. Powrót Górnym Duktem Końskiej Jamy do pkt1 na Polanie Jakuszyckej

Uwaga: Na trasie Dolny Dukt Końskiej Jamy można spotkać trenujące psie zaprzęgi.

Równia pod Śnieżką - Karpacz

„Równia pod Śnieżką” przy Domu Ślaskim. Trasa położona jest na wysokości 1400 m n.p.m., trasa rozpoczyna się przy Domu Śląskiem i kończy się pod Małym Szyszakiem, skąd można powrócić częścią trasy biegnąca po czeskiej stronie w ten sposób powstaje pętla. Oznakowanie trasy stanowią tabliczki kierunkowe barwy pomarańczowej wskazujące kolor szlaku oraz długość poszczególnych odcinków. W wybranych punktach (Kopa, Dom Śląski, Spalona Strażnica) zostały także ustawione tablice informacyjne z mapą trasy i profilem wysokościowym jej przebiegu.

Droga liczy sobie 2500m długości.

Wypożyczalnia kontakt
Telefon: 75 612 67 00
Strona internetowa: Czytaj

Trasa biegowa - Przesieka

Początek trasy przy Drodze Sudeckiej – droga leśna 200 metrów poniżej Drogi Sudeckiej nad Przesieką. Uwaga – od 2012 roku Nadleśnictwo zamknęło Drogę Sudecką dla samochodów. Dojście do tras biegowych od strony Przesieki (główną szosą w Przesiece, w górę

za D.W. Chybotek). Warunki często pozwalają biec na nartach już od Chybotka.

Ok. 10 km dwukierunkowej trasy widokowej do stylu klasycznego.

Więcej informacji o PRZESIECE

attraction image
Restauracja Albero to doskonałe miejsce na lunch ze znajomymi, obiad z rodziną czy też wieczorną swobodną kolację .“Tylko to, co gotujesz z miłością, jest naprawdę smaczne.”Zapr...
W strefie SPA gra specjalnie dobrana muzyka relaksacyjna z elementami muzykoterapii.Bezpłatnie na życzenie gości dajemy do pokoju lub do strefy SPA płaszcze kapielowe.Na życzeni...
Specjalnie akustycznie przygotowana sala i najwyższej jakości dźwięk ze sprzętu klasy HiFi i HiEnd:przedwzmacniacz lampowy MANLEY NEO CLASSIC 300 B PREAMP wzmacniacze końcowe, l...
attraction image
Możesz obejrzeć swoje filmy, na które nie masz czasu w domu. Możesz też korzystać z podłączenia przez AppleTV lub przez kabel HDMI. Jeśli masz konto Netflix lub YouTube też masz...
To miejsce pachnące latem i lasem, z widokiem na Karkonosze. Na basenie odbywają się liczne zajęcia od nauki pływania, poprzez aqua aerobik, aż do jogi na deskach. Są także licz...
Stylowa i elegancko urządzona przestrzeń SPA w Platinum Mountain Hotel & SPA została stworzona z myślą o zapewnieniu relaksu oraz osiągnięcia prawdziwej harmonii ciała i duc...
attraction image
Dwór i Park w BukowcuHistoria tego miejsca sięga XIV stulecia, bo wtedy uformowała się wieś Bukowiec. Zamieszkała tam rodzina von Zeiditz wybudowała tam swój dom rodowy. Zarys o...
Możemy również wjechać pod sam szczyt kolejką ze SKI ARENY. Szrenica (1362 m n.p.m.) to świetny punkt widokowy zarówno na Kotlinę Jeleniogórską jak też na polskie i czeskie Kark...
Single tracki - Góry Kaczawskie Single track DłużekDługość trasy około 16 kmWysokość podjazdów 469 m Wysokość zjazdów 469 mPoziom trudnośći: średnio zaawansowany/zaawansowanyPo ...
attraction image
Z hotelu do Śnieżnych Kotłów możemy najłatwiej dojść żółtym szklakiem, który zaczyna się kilka kroków w stronę Szrenicy. Mijamy Schronisko Pod Łabskim Szczytem i dalej w lewo Śl...
Muzeum MineralogiczneKiedy idziemy z Hotelu w stronę wyciągów krzesełkowych pod Szrenicą, po 200 m mijamy kolorwy, bajkowy domek. To w nim znajduje się prywatne Muzeum Mineralog...
Kompleks Narciarski Sudety - Szklarską PorębaStok narciarski długości:FIS – długość 2080 m, różnica poziomów 510 mNartostrada LOLOBRYGIDA – 4400 mNartostrada PUCHATEK – długość ...
attraction image
Trzy wyciągi krzesełkowe, w tym nowoczesny i najdłuższy w Polsce Karkonosz ( 2393 m ) oraz kilka wyciągów orczykowych. Ponad 12 km dośnieżanych w 100% tras. Jazdy nocne na oświe...
Skałka KarczmarzPrzy ulicy Jedności Narodowej w Szklarskiej Porębie droga główna ma swój moment zwężenia dokładnie w miejscu, gdzie widnieją Skałki Karczmarza. Jest to charakter...